CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Klik sini juga ye ??

Thursday, February 17, 2011

Banner Oh Banner!!!

heyyaaaaa... i'm back...
berkurun² aku x ngupdate blog ni.. dasat betul la.. org nk berbelog, aku nk berbelog.. org hari² ada n3 baru.. aku nye setahun skali baru update.. hahaha... tu pon kira baguslah, setahun skali.. kalau 3 4 tahun skali??.. lagi dasattt...hikhikhik...

bukan pe, lately ni sorang member aku baru mula ber'blog'ing.. hari² aku ngendap belog beliau.. hari² juga ada n3 baru.. hahaha... semangat betul beliau.. tu yg tetiba teringat kat blog aku yg dh lama x berkemas ni..

actually aku baru perasan banner blog aku ni x menarik.. huhuuuu... pe nak wat, mak x cukup kretip nyah nk design² banner nih.. x dapek den nk nolong... xpe lah nanti kalau ada kesempatan, aku explore la camne nk design banner.. hehehe...

k lah, nanti sambung lagi...

0 comments:

Post a Comment