CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Klik sini juga ye ??

Friday, February 25, 2011

MACARONS baru!!!


Assalamualaikum... sebelum ni aku dok mengomel yang macs aku dpt dah hancuss.. Alangkah terperanjat dan seronok, bila seller ckp dia nk hantar Macs yang baru utk aku.. huhuu... terharu sesangat.. aku harap kali ni keadaannya elok, cantik, comel dan segala la..

Kali ni seller hantar guna POSLAJU plak.. biasanya 1 hari dh sampai... setalah ditunggu² sampai lah macs yang diganti oleh seller tersebut..

..ehhh... dah sampai la..... kita tgk camne rupa bentuknya...
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
tadaaaaaaaaaaaaaaa...


wow!!! cantik sangat bentuknya.. masih elok.. kali ni seller siap tampal sticker FRAGILE kat box tu.. anak dara ku lah yg paling happy.. x sabar² dia nk rasa...

komen aku:- rasa macs ni mmg sedappp... mabeless bak kata anak dara ku :)

***InsyAllah, aku akan join class MACS ni.. huhuuu.. terbang lah RM350...

jemput makan kengkawan!!!

0 comments:

Post a Comment