CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Klik sini juga ye ??

Saturday, January 14, 2012

Salam 2012

Assalamualaikum..

Baru tersedar bahawa terlalu lama blog ni x di'update'..
Walaubagaimanapun, saya nk wish juga "SALAM TAHUN BARU 2012" kepada semua kengkawan dan blogger² lain yg aktif diluar sana...

Saya pon xtau, kenapa dan mengapa blog saya ni terlalu lama di biarkan kesepian tanpa sebarang citer dan perkembangan ttg anak² dan keluarga saya... Apa yg pasti, saya agak sibuk dengan rutin seharian sbg seorang mama dan peniaga on9..

Fyi, saya bru menerima sms dr seseorang yg mengikuti serba sedikit perkembangan blog saya.. beliau ckp "update la blog kak"... lama x baca citer akak... punya lah terperanjat... ada juga org sudi singgah ke blog saya.. sbb blog saya ni biasa² sgt jika dibandingkan dgn blog kengkawan lain yg sentiasa di'update' dgn pelbagai cerita dan informasi menarik..

Tetiba rasa terpanggil nk mengupdate 1 2 entry utk memenuhi permintaan beliau..

thanx kepada beliau :)

0 comments:

Post a Comment